Wednesday 14 February 2018

Peribadi 2

Aktiviti Akas Kelab

Pada hari ini saya ingin menceritakan pekerjaan berkumpuan bersama kawan sewktu kami membuat ice cream oreo simpel tapi memuaskan.


Gambar pertama adalah pada malam hari elepas kami menyiapkan kesemua ice cream oreo pada malam hari.











Gambar yang kedua adalah kesemua alatan yang digunakan ianya sungguh sedikit.
perkara yang kedua kami diajar cara membuat . dan permulaan kami membuat stock ice creem oreo bersama kawan - kawan .






Gambar ini adalah sewaktu kami habis menjual dan penutupan gerai .




Gambar ini adalah sewaktu kami membuka gerai selepas majlis pembukaan di perhimpunan pagi.













Hari ini adalah hari yang  saya paling aktive semasa saya berada di sekolah ini . semasa saya berada di dalam sekolah ini saya seringkali mendapat jawatan yang sama ia itu bendahari kelas/kelab/usrah dan lain - lain . apa - apa program yang saya pergi selalu saya akan dipilih menjadi bendehari .
Tetapi kadangkala saya juga dipilih menjadi ketua .











No comments:

Post a Comment